Vyliečime Vás s úsmevom

Pociťujete zhoršenie zdravotného stavu a potrebujete sa poradiť s lekárom? 24 hodín/7 dní v týždni je tu pre vás odborník na telefóne, ktorý skonzultuje vaše ťažkosti a poradí vám v mnohých oblastiach:

0918 911 911

Službu ProCare lekár 24 je možné využívať z domova aj zo zahraničia V prípade ak sa jedná o život ohrozujúci stav, volajte vždy linku záchrannej zdravotnej služby 112 alebo 155.

Výhody služby ProCare Lekár 24

Naši lekári sú pripravení vám kedykoľvek pomôcť alebo poradiť.

  • Konzultácia zdravotného stavu pre Vás a Vaše deti

    Možnosti riešenia vašich zdravotných komplikácií doma a v zahraničí

    Správne dávkovanie liekov a ich nežiadúce účinky

    Interpretácie laboratórnych výsledkov, odborného nálezu a odporúčaní z vyšetrení

    Odporúčania správnej prípravy a režimu pred a po špecifických vyšetreniach a zákrokoch

Službu ProCare lekár 24 si môžete zakúpiť jednoducho online

po objednávke a zaplatení vás bude kontaktovať náš lekár

Cenník služby ProCare lekár 24


  • V prípade, že ešte nie ste klientom ProCare 100 € ročne
  • Pre klientov ProCare s balíkom služieb
    Smart alebo Junior/Student
    50 € ročne
  • Pre klientov ProCare s balíkom služieb Extra   30 € ročne
  • Pre klientov s balíkom služieb Exclusive Zadarmo

Ak ste klientom ProCare a máte zakúpený balík celoročnej osobnej starostlivosti Smart/Junior alebo Extra, v nákupnom procese zadajte kód, ktorý sme Vám zaslali na Váš e-mail.

Často kladené otázky

  • Môže mi lekár na službe ProCare lekár24 predpísať recept, ktorý by som si vyzdvihol v lekárni?

    Recept nie je dnes možné predpisovať prostredníctvom služby ProCare lekár24. Predpisujú ho len lekári v ambulancii, nemocnici a iných zdravotníckych zariadeniach.

  • Bude sa služba rozširovať?

    Služba ProCare lekár24 je vo svojej podobe unikátnou službou už dnes. Do budúcna počítame s rozširovaním kompetencií a možností poskytovania služieb takouto rýchlou a pohodlnou formou.

  • Ako je zaručené, že informácie o pacientoch niekto nezneužije?

    Ochrana osobných údajov a zdravotníckej dokumentácie je pre nás na prvom mieste. Prístup k nim je evidovaný a majú ho len určení pracovníci, a to na presne vymedzený účel.

  • Ako sú chránené osobné údaje?

    Počas telefonátu dôjde k viacnásobnému overeniu – identifikovaniu pacienta. Súhlas na prístup k citlivým údajom o poskytovanej zdravotnej starostlivosti dáva pacient osobne v rámci podpisu zmlúv o osobnej starostlivosti poskytovanej v zdravotníckych zariadeniach siete ProCare.

  • Kto sú lekári, ktorí pracujú na ProCare lekár24?

    V ProCare sme si vybudovali vlastný tím odborníkov, ktorí poskytujú konzultácie a rady našim pacientom dvadsaťštyri hodín denne, sedem dní v týždni. Sú to lekári a záchranári s dlhoročnou praxou. Pre potrebu odbornej konzultácie v majú možnosť kontaktovať aj pediatra. Do budúcnosti sa uvažuje aj nad angažovaním pediatra na plný čas prevádzky služby ProCare lekár24.

  • Ak je pacient vo vážnom stave, má volať na ProCare lekár24 alebo tiesňové čísla 155 alebo 112?

    V prípade život ohrozujúcich stavov, ProCare lekár24 nie je alternatívou k volaniu na linku záchrannej zdravotnej služby 112 alebo 155 ani alternatívou návštevy lekára, preto musí pacient volať linku 112 alebo 155, aby nedošlo k omeškaniu poskytnutia zdravotnej starostlivosti.

  • Je zaručené, že sa na ProCare lekár24 dotelefonujem?

    Služba je prístupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni. V prípade, že budú všetci lekári na linke vyťažení, zatelefonujú volajúcemu späť.

  • V akých prípadoch je možné využiť službu ProCare lekár24?

    Tím odborníkov je pripravený pomôcť vo všetkých otázkach vášho zdravotného stavu. Typické zdravotné ťažkosti, kde vám vie služba pomôcť radou, sú chrípka, prechladnutie, akútne infekcie horných dýchacích ciest, zápaly močových ciest, alergie, bolesti chrbta, náhle hnačky, tráviace ťažkosti či menšie úrazy.
    V rámci tejto služby sú klientom poskytované aj konzultácie o správnom dávkovaní liekov a ich nežiaducich účinkoch, o interpretácií laboratórnych výsledkov a odborných nálezoch, o diéte, či o správnom liečebnom režime po operačnom zákroku.

  • Je možné službu ProCare lekár24 využiť aj zo zahraničia?

    Službu ProCare lekár24 je možné využívať z domova aj zo zahraničia. V takom prípade je potrebné pridať pred číslo predvoľbu +421, čiže pacient volá priamo na +421 918 911 911. Informácie vo vašej zdravotnej evidencii vám môžu byť veľmi nápomocné pri zdravotných ťažkostiach aj v zahraničí. Samotný hovor je tak ako aj pri domovských telefonátoch spoplatnený podľa cenníka operátora.

  • Čo si pripraviť pred zavolaním na ProCare lekár24?

    Klient si nemusí pripraviť nič. Stačí, ak zavolá z telefónneho čísla, ktoré má registrované v systéme ProCare, ktoré zadal pri podpise svojho programu balíka.

  • Prečo táto služba vznikla?

    Naším cieľom je neustále prinášať pacientom na Slovensku kvalitnejšie služby v oblasti zdravotníctva. Z prieskumov, ktoré sme realizovali na vzorke našich aktuálnych pacientov vyplýva, že o takýto typ služby je na Slovensku záujem. Je našim poslaním poskytovať služby, ktoré posúvajú hranice bežnej starostlivosti.

  • Komu je služba ProCare Lekár 24 určená zadarmo?

    V prípade, že ešte nie ste klientom ProCare, cena za využívanie služby ProCare Lekár 24 je 100 Eur na 12 mesiacov od jej zakúpenia. Pre klientov ProCare  so zakúpeným balíkom služieb Smart, Junior/Student a Extra si je možné službu zakúpiť na 12 mesiacov za zvýhodnenú cenu podľa platného cenníka. Klientom s balíkom Exclusive je služba poskytovaná bezplatne.

  • Čím je služba ProCare lekár24 iná ako tie, ktoré už niečo podobné ponúkajú?

    V ProCare sme si vybudovali vlastný tím odborníkov, ktorí poskytujú konzultácie a rady našim pacientom dvadsaťštyri hodín denne, sedem dní v týždni. Unikátnosť služby ProCare lekár24 je v tom, že vieme poskytnúť kvalitnejšiu a ucelenejšiu konzultáciu vďaka našim skúsenostiam.

  • Kto môže službu ProCare lekár24 využívať?

    Službu ProCare Lekár 24 môžu využívať klienti ProCare so zakúpeným s programom osobnej starostlivosti a taktiež aj neklienti bez zakúpenia balíka osobnej starostlivosti za poplatok,  ktorí si službu predplatia.

  • Ako funguje služba ProCare lekár24?

    Služba ProCare lekár24 je prístupná dvadsaťštyri hodín denne, sedem dní v týždni. Klienti ProCare tak môžu telefonicky s odborným zdravotníckym pracovníkom na telefóne konzultovať svoje ťažkosti a poradiť sa v mnohých oblastiach. Účelom tejto služby je zjednodušenie prístupu a zvýšenie rozsahu dostupných informácií týkajúcich sa riešenia situácií súvisiacich so zhoršením zdravotného stavu do návštevy lekára. A to prostredníctvom poskytovania konzultácií, informácií, rád a odporúčaní.
    V rámci tejto služby sú klientom poskytované aj konzultácie o správnom dávkovaní liekov a ich nežiadúcich účinkoch, o interpretácií laboratórnych výsledkov a odborných nálezoch, o diéte, či o správnom liečebnom režime po operačnom zákroku.

  • Je možné zakúpiť si program osobnej starostlivosti aj pre jedného lekára?

    Klient si zakupuje program osobnej starostlivosti, ktorý zahŕňa služby komplexného manažmentu klienta. Tieto služby obsahujú sprostredkovanie vyšetrení pre všetky ambulancie siete ProCare. Program osobnej starostlivosti s manažmentom klienta na jednu ambulanciu nie je v ponuke.

  • Ak sa chcem stať vašim klientom, je nutné sa prehlásiť k vášmu všeobecnému lekárovi/pediatrovi?

    Program osobnej starostlivosti v ProCare nie je podmienený zmenou všeobecného lekára/pediatra.

Náš tím odborníkov

Náš tím odborníkov, ktorí poskytujú konzultácie a rady našim pacientom 24 hodín/ 7 dní v týždni sú lekári a záchranári s dlhoročnou praxou.

  • Peter Hubáček

    Peter Suja

    Soňa Munková

    Denisa Dettersová

    Denisa Kelleyová

    MUDr. Karin Kanderová

    MUDr. Michaela Sásiková, PhD.

    MUDr. František Halama

    Veronika Škantárová

    MUDr.Timea Kovácsová

    MUDr. Martina Bačová