Prejsť na obsah

Trebišovská nemocnica postúpila v rebríčku pacientov

Zdravotná poisťovňa Dôvera na základe spokojnosti jej poistencov aj tento rok zostavila pacientsky rebríček zdravotníckych zariadení. Viac ako 7200 pacientov, ktorí sa v minulom roku liečili v niektorej zo slovenských nemocníc, Dôvere poslalo vyplnený dotazník o spokojnosti počas ich hospitalizácie. Zdravotná poisťovňa zisťovala spokojnosť poistencov s takzvanými hotelovými službami, prístupom zdravotníckeho personálu a jeho komunikáciou…

08.03.2019

Zdravotná poisťovňa Dôvera na základe spokojnosti jej poistencov aj tento rok zostavila pacientsky rebríček zdravotníckych zariadení. Viac ako 7200 pacientov, ktorí sa v minulom roku liečili v niektorej zo slovenských nemocníc, Dôvere poslalo vyplnený dotazník o spokojnosti počas ich hospitalizácie. Zdravotná poisťovňa zisťovala spokojnosť poistencov s takzvanými hotelovými službami, prístupom zdravotníckeho personálu a jeho komunikáciou s pacientmi počas hospitalizácie.

 

Trebišovská nemocnica si oproti predchádzajúcemu roku 2017 polepšila o desať miest, z 22. priečky v rebríčku všeobecných nemocníc postúpila na 12. priečku.

„Výsledky nás, samozrejme, veľmi tešia. Spokojnosť pacienta vnímame v trebišovskej nemocnici ako mimoriadne dôležitý indikátor kvality našej práce. Zdravotná starostlivosť má dôležitý aspekt odborný, ale aj nemenej významný aspekt ľudský. Pacient veľmi citlivo vníma nielen to, ako rýchlo, kvalitne a profesionálne ho liečime či ošetrujeme, ale aj úroveň ústretovosti, empatie a ľudského prístupu zo strany ošetrujúceho personálu. Pri poskytovaní zdravotnej starostlivosti je veľmi dôležité dbať na vysokú úroveň oboch týchto aspektov, pretože až keď sa nám to podarí, až vtedy môžeme očakávať, že pacient vysloví s našimi službami spokojnosť,“ hovorí riaditeľ Nemocnice Svet zdravia Trebišov Juraj Bazár.

Vedenie nemocnice výsledky prieskumu pravidelne prezentuje na stretnutiach so svojimi zamestnancami.

 „Umiestnenie v rebríčku vnímame ako výsledok tohto snaženia, ako výsledok práce všetkých našich zamestnancov a úprimne sa tomu tešíme. Zároveň je to pre nás záväzok do budúcna, pretože naším cieľom je neustále skvalitňovanie našich služieb a veríme, že sa to odrazí na pozitívnom hodnotení zo strany našich pacientov aj v budúcnosti,“ dodal riaditeľ.

Ďalšie príspevky, ktoré by vás mohli zaujímať

  • 30.05.2019 | Aktuality

    Trebišovský Deň zdravia

    Keďže v apríli bol svetový deň zdravia, deň Zeme a tento rok aj Veľká noc, bolo na mieste správne načasovanie Dňa zdravia v znamení očisty tela, duše a jarného detoxu.   Po sviatkoch jari dobre padlo zamestnancom trebišovskej nemocnice naštartovanie organizmu a zahnatie jarnej únavy. Celým dňom zdravia nás sprevádzali odborníci, ktorí nám poskytli cenné rady a praktické ukážky ako sa…
  • 17.01.2023 | Aktuality

    Ema či Jakub: To boli najčastejšie mená novorodencov v humenskej nemocnici

    V Nemocnici Svet zdravia Humenné sa minulý rok narodilo 570 detí. V pôrodnici vlani prišlo na svet 276 chlapcov a 294 dievčat. Osem mamičiek sa tešilo z dvojičiek. Najčastejšími menami, ktoré rodičia vybrali pre svoje novonarodené dievčatká, boli Ema, Hana a Sofia. U chlapcov dominovali mená Jakub, Samuel a Lukáš. Prvé dieťatko, ktoré prišlo v humenskej nemocnici…
  • 02.11.2020 | Aktuality

    Plošné testovanie zamestnancov v Galante

    V dňoch 29. 10.  a 30. 10. 2020 absolvovala galantská nemocnica testovanie svojich zamestnancov a ich rodinných príslušníkov. Testovanie sa uskutočnilo aj vďaka maximálnemu nasadeniu našich zamestnancov, ktorí túto úlohu zvládli viac ako na výbornú. Spolu sa im podarilo otestovať 2030 ľudí, medzi ktorými boli aj hospitalizovaní pacienti nemocnice. Z celkového počtu bolo 2020 negatívnych…

Buďme spolu v kontakte

Zadajte Váš email a odoberajte naše novinky a tipy.
Posielame max. 1x za mesiac.

(Required)