POĎAKOVANIA

  • „Vážení pracovníci chirurgického oddelenia nemocnice v Žiari nad Hronom.

    Chcela by som touto cestou poďakovať lekárom za profesionálny prístup počas moje hospitalizácie vo Vašej nemocnici. Vážim si poskytnutú starostlivosť zo strany lekárov aj aj zdravotných sestier, ktoré boli veľmi milé a ústretové.

    Vďaka patrí aj ostatnému personálu za pekné a príjemné hygienické prostredie.

    Prajem, aby sa Vám aj naďalej darilo a mali spokojných pacientov.”

    Spokojná pacientka Mária

  • Na intenzívke

    Keďže som tým „kardiakom”,
    a mávam problémy s tlakom,
    zakotvil som v „intenzívke”,
    v útulnej žiarskej krajinke.
    Sestričky sa usmievajú,
    berú krv a tlak merajú.
    A ja ležím ten deň celý,
    v očiach slzy sa zaskveli.
    Vonku slnka pochodeň,
    krásny ešte jarný deň.
    V záhradách voňajú kvety,
    na lúkach sa hrajú deti.
    A tu iba sterilita
    a choroba vnútri skrytá.
    Ale verím – vyjdem von,
    zas v ústrety krásnym dňom,
    a užijem si života.
    Zase zaznie milá nôta
    a nohy zas krepčiť budú,
    zahodím od seba nudu.

    Posledná večera
    Ktovie, čo mali apoštoli pri poslednej večeri?
    Boli to rybári a pastieri.
    No isto bolo pestrejšie menu,
    ako mám ja na dnešnú večeru.
    Vraj netreba večeru sýtu,
    aby sme nemali obezitu.
    No, čože už narobíme?
    Veď len ležíme a spíme.
    Tak netreba kalórií veľa,
    hlavne, že máme ešte toho chleba.
    A jabĺčko ešte na dodatok,
    veď dnes je nedeľa, nie sviatok.
    Možno sa nám bude lepšie spať
    a vo sne o domove zdať.
    Tak teda zapime to vodou!
    Veď raz pôjdeme aj domov.

    Dnes je záverečná párty,
    robíme si z toho žarty,
    Ale skutočnosť je taká,
    zas ma niečo nové čaká.
    Treba sa len usmievať.
    A čo teda povedať?
    Vďaka Vám za starostlivosť!
    Snáď som nebol najhorší hosť.
    Ďakujem dnes personálu,
    za pozornosť milú, stálu,
    za lieky i všetky vpichy!
    Nikto nečul moje vzdychy,
    ale darmo – už je tak,
    stal sa zo mňa kardiak.
    Všetko dobré, moji milí,
    prajem vám dnes v tejto chvíli!
    Veľa úspechov v liečení,
    nech sa to zlé v dobré zmení!
    Vďačný pacient Milan Štencl

  • „V poslednom období sa čitatelia v denníkoch viackrát mohli dočítať o problematických, či lepšie povedané o negatívnych skúsenostiach s pobytom svojich blízkych v zdravotníckych zariadeniach.  Vo väčšine prípadov bola nespokojnosť s prístupom zdravotníckeho personálu k pacientom. V tejto súvislosti mi prišlo rozumné podeliť sa aj o opačnú – teda pozitívnu skúsenosť, z pobytu v zdravotníckom zariadení, konkrétne v nemocnici v Žiari nad Hronom. V polovici februára tohto roku som strávil pracovný víkend v rodnom kraji, v rodičovskom dome v Dolnej Ždani. V podstate sem chodievam pravidelne už roky, raz za 2 alebo 3 týždne, pomôcť rodičom, alebo teraz už sestre.
    V to osudné februárové nedeľné ráno som znenazdajky takmer odpadol, postihla ma cievna príhoda a sestra musela volať súrne tf číslo 112. Sanitka rýchlej záchrannej služby prišla zo Žiaru nad Hronom za cca 13-14 minút. Práve rýchlosť poskytnutia pomoci je pri uvedenom stave veľmi dôležitá. Preto už práca trojice záchranárov bola vysoko profesionálna a rýchla. Po prevoze do nemocnice to bolo rýchle vyšetrenie na neurologickom oddelení za služby MUDr. Malej,absolvovanie CT vyšetrenia a rýchle poskytnutie potrebnej liečby na oddelení ARO. Po 54 hodinách potom pokračovanie terapie v ďalších troch-štyroch dňoch na neurologickom oddelení. Teraz pokračujem v domácom liečení a v ďalších ambulantných vyšetreniach pre zistenie príčiny cievnej príhody. S odstupom niekoľkých týždňov môžem povedať, že som mal možnosť sledovať prácu personálu na dvoch oddeleniach počas 24 hodinovej prevádzky. Bol som milo prekvapený veľkým záujmom, tak lekárov ako aj sestier a celého personálu na oddeleniach ARO a na neurologickom oddelení. Služby v denných aj v nočných smenách sú náročné, ale personál zvládal stavy všetkých pacientov s vysokou profesionalitou, záujmom o stav každého z nás, i tých trvalo ležiacich, kde aj fyzická a psychická časť práce sestier je veľmi náročná. Veľmi dobrý a ľudsky príjemný bol aj prístup rehabilitačnej sestričky k pacientom na neurológii. Po tých medializovaných informáciách z denníkov, alebo neustále pretriasaných problémoch v celom zdravotníctve, kauzách s nákupom predražených zariadení, atď., ma prístup personálu k pacientom presvedčil o vysokom ľudskom kredite, ktorý napriek problémom v našom zdravotníctve zostal, tak ako si ho pamätám z pred 30.-tich – 40.-tich rokov.
    Chcel by som sa aj touto cestou ešte raz poďakovať lekárom aj sestrám z oddelenia ARO pod vedením primára MUDr. Kukolíka a taktiež personálu z oddelenia neurológie pod vedením primára MUDr. Rišňovského (aj MUDr. Urbanovej a MUDr. Berndtovej), za lekársku pomoc, ktorú poskytli mne, ale aj za všetkých pacientov, za ich prístup k pacientom a vôbec k povolaniu, ktoré vykonávajú ako svoje poslanie s veľkou empatiou a profesionalitou. Takto by mali pracovať aj tí zodpovední v riadení celého nášho zdravotníctva. V prvom rade má ísť o pacienta a nie o zisk niekoho, čo sa chce na tom všetkom priživiť.“
    Marian Rafaelis

  • „Vážená nemocnica,
    chceme prostredníctvom tohto listu poďakovať chirurgickému oddeleniu za starostlivosť, ktorú nám po operácii dali.
    Zvlášť chceme poďakovať doktorovi Grolmusovi, ktorý nás operoval, aj sa o nás staral. Pán doktor je veľmi milý, pozorný a starostlivý.“
    Ďakujeme, spokojné pacientky

    Multánová a Kordíková

  • Vážený pán riaditeľ,

    dovoľte mi, aby som touto cestou vyjadrila úprimné poďakovanie za príkladnú starostlivosť vo Vašej nemocnici a týmto popísala môj pobyt na chirurgickom oddelení.
    Už 51 rokov pracujem v zdravotníctve. Z ničoho nič som začala mať ukrutné bolesti v žalúdku a neskôr prešli až do dutiny brušnej. V októbri 2016 som bola prijatá s veľkými bolesťami na chirurgické oddelenie, kde mi pán primár MUDr. Emil Šramko, ktorý ma prijímal, diagnostikoval zápal pankreasu a zápal žlčníka. Mala som ťažký zápal, preto som nemohla prijímať žiadnu stravu. Bola som len na infúziách. Počas tejto doby mi neustále robili všetky potrebné vyšetrenia. V januári mi pán primár robil operačný výkon, ktorý dopadol veľmi dobre. Momentálne si plním ordinované kontroly.
    Počas môjho života som bola len raz PN, a to keď som mala zlomeninu pravej ruky. Vždy som bola ja tá, keďže pracujem v nemocnici, ktorá pomáhala pri liečbe druhých. Moju prácu som vždy považovala za poslanie. A keď mi v októbri začali spomínané  ťažkosti, táto hospitalizácia ma naozaj dosť zaskočila.
    Pán riaditeľ, viem pochopiť, aké to majú zdravotnícki zamestnanci v tejto dobe zložité. Nepociťujú tlaky len zo strany médií, ale i zo strany samotných pacientov a ich rodinných príslušníkov. A preto sa týmto chcem skutočne zo srdca poďakovať za príkladnú starostlivosť počas mojej dlhodobej hospitalizácie vo Všeobecnej nemocnici v Žiari nad Hronom pánovi primárovi Emilovi Šramkovi, vedúcej sestre Mgr. Gitke Sedliakovej, sestre Bc. Majke Forgáčovej, všetkým lekárom chirurgického oddelenia, všetkým sestrám Jarke, Monike, Janke, Zuzke, Majke, Karinke, Hanke, Mirke, Magduške, zdravotným asistentom, ošetrovateľom, sanitárkam a v neposlednom rade i upratovačkám. Z oddelenia anestézie a intenzívnej medicíny patrí veľká vďaka Mgr. MUDr. Štefanovi Paľúchovi a sestre Renátke Pivarčiovej. Všetci títo spomenutí pristupovali každý deň k môjmu lôžku s pochopením a  s úsmevom na tvári. “

  • Veľmi by sme sa chceli poďakovať detskému oddeleniu, celému Vášmu teamu, ktorý sa o nás ukážkovo staral.
    Boli sme akútne hospitalizovaní v sobotu ráno o 3-tej, kde nás pekne privítali.  Môjho syna vyšetrili a ukážkovo sa o nás postarali. Boli sme na dovolenke v Štiavnických vrchoch a na pobyt v nemocnici sme neboli pripravení. Personál sa o nás perfektne postaral, kým sme dostali vlastné veci.
    Môžete byť hrdí na takýto fantastický team ľudí, ktorý pracuje v plnom nasadení.
    Ja osobne pracujem ako delegátka pre amerických hostí cestujúcich po Európe. Veľa krát sa stretávam s lekármi. Ale takýchto lekárov, sestričky, sanitárky, či upratovačky som nestretla.

    Veľké ĎAKUJEM patrí pánovi doktorovi, ktorý ma neskutočnú charizmu a zmysel pre humor aj v ťažkých situáciách.

    Ďakujeme Rodina Hudáková z Popradu

  • Dovoľujeme si touto cestou vyjadriť úprimné poďakovanie zamestnancom OAIM – všetkým lekárom, sestrám, sanitárkam, pomocnému personálu za obetavú, zodpovednú prácu, nezištnú a príkladnú starostlivosť, ktorú poskytli počas hospitalizácie nášho otca p. Urblíka Pavla na OAIM od 16.07.2016 – 28.07.2016.

    Moje osobitné poďakovanie patrí pánovi primárovi MUDr. Ladislavovi Kukolíkovi, za jeho odborný a vysoko profesionálny, empatický prístup ako i láskyplné a povzbudivé slová.

    Zachraňovať ľudské životy je dar, patrí Vám všetkým úcta.

    S pozdravom

    Rodina Urblíková

    29.08.2016 Kremnica

  • Kolektív neonatologického oddelenia – posielam Vám jedno veľmi veľké ĎAKUJEM – za starostlivosť, láskavosť, ústretovosť, za to, že hoci som vykročila do tohto sveta trochu krkolomne, vďaka Vám som mohla mať to najpotrebnejšie, čo bábätko potrebuje.

    Vaša práca nie je len prácou, ste vzácni ľudia a ani nedokážeme vyjadriť, ako veľa ste nám dali…“.

    Maruška Balážová

  • Vážená pani riaditeľka,

    aj touto cestou sa chcem poďakovať za seba a celú rodinu Internému A oddeleniu za opateru mojej maminky Oľgy Zacharovej v posledných dňoch jej života.

    Obzvlášť patrí naša vďaka zdravotným sestrám, sanitárkam a upratovačkám. Ležiacu maminku som navštevovala niekoľkokrát denne v rôznych časoch. Vždy bola čistá, oriadená, polohovaná – vždy bolo o ňu postarané.

    Tiež vďaka starostlivým lekárom, ktorí odskúšali všetko čo mohli.“
    Vďačná rodina Zacharová, dcéra Bc. Ivana Odzganová
    Dňa 03.08.2016

  • Dobrý deň,
    píšem v mene mojej zlatej babky, citujem:

    “Vyslovujem poďakovanie nemocnici v Žiari nad Hronom – Internému oddeleniu A, menovite MUDr. Petrovi Jasenákovia kolektívu sestier, za vzornú starostlivosť počas mojej hospitalizácie.“

    Dňa: 29.09.2016 ,Vďačná pacientka, Etela Krššáková

  • Vážená pani riaditeľka,

    rada by som poďakovala MUDr. Michalovi Vávrovi – cievna ambulancia Žiar nad Hronom – za jeho profesionálny a ľudsky prístup k neznámemu pacientovi, na ktorý nie sme na Slovensku zvyknutí.

    Želám si, aby bolo takýchto lekárov u nás viac. Mám zvláštnu cievnu diagnózu a pán doktor svojou vlastnou iniciatívou sa mi snaží pomôcť a nájsť riešenie čo je v dnešnom  ”  chorom zdravotníctve ” rarita.
    Tým nechcem podceniť iných odborných lekárov, ale reagujem na skúsenosť, ktorú momentálne prežívam.“

    Ing. Eva Krausová  z Kremnice

  • Vážená pani riaditeľka,
    dovoľujem si Vám touto cestou vyjadriť poďakovanie za zodpovednú a príkladnú starostlivosť počas mojej hospitalizácie na chirurgickom oddelení v Žiari nad Hronom, ktoré konkrétne patrí kolektívu zamestnancov JIS chirurgického oddelenia.

    Keďže som diabetik a závažnosť môjho operačného výkonu a pooperačná  starostlivosť prebehla bez komplikácií patrí moje osobné poďakovanie hlavne MUDr. Milanovi Maňkošovi, ktorý ma operoval.

    Želám Vám veľa zdravia a úspechov v ďalšej práci.“

    Jaroslav Abrahám, Ladomerská Vieska

  • Vážená pani riaditeľka, vyslovujem veľké ďakujem v mene svojom a mojej mamy (bola so mnou) za úžasný prístup pri pôrode môjho syna Tobiasa, dňa 01.07.2016 na gynekologicko-pôrodníckom oddelení.
    Keďže som vo svojich 30 rokoch bola prvýkrát v nemocnici, mala som z toho veľký strach, no bola som veľmi milo prekvapená milým správaním.
    Osobitne by som chcela poďakovať MUDr. Ďurkechovej za jej odborný a ľudský prístup.
    Taktiež by som chcela poďakovať sestričke p. Karkoškovej, ktorá nám spríjemnila chvíle pred pôrodom.
    Prajem celému kolektívu veľa zdravia, šťastia a veľa spokojných pacientov.“

    Ing. Lucia Moravčíková, Krupina

  • Dobrý deň volám sa Eva Nesnadná a s mojim 2 ročným synčekom som ležala na dojčenskom oddelení,  chcela by som poďakovať sestričkám za výbornú starostlivosť a hlavne pani primárke Nemčekovej, tiež za to ako sa o nás veľmi pekne starali. Ešte raz vďaka aj personálu kuchyne za to, že tak veľmi dobre varili. Ďakujeme a  dúfam sa k vám tento mail dostane, ešte raz vďaka.

Kontaktujte nás

Ak máte záujem o informácie ohľadom ponuky služieb alebo ste nenašli čo ste hľadali, kontaktujte nás prostredníctvom infolinky alebo kontaktného formulára.

Všetky nemocnice