Vyliečime Vás s úsmevom

Vitajte v rodine ProCare!

Našim poslaním je od roku 2007 preto poskytovať nadštandardnú zdravotnú službu našim pacientom kvalitne a najmä včas. Budujeme lepší systém, nastavujeme interné procesy v poliklinikách a vyberáme lekársky a zdravotnícky personál tak, aby sme našich pacientov liečili bezodkladne, odborne, bezpečne a kvalitne.

Hodnoty procare

NAJVÄČŠOU HODNOTOU
JE ZDRAVIE NAŠICH PACIENTOV

Jeho hodnotu však zistíme, až keď ho stratíme. A práve v týchto okamihoch na včasnej diagnostike a rýchlosti nasadenia liečby veľmi záleží.

Sieť našich 12tich polikliník je vybavená odborníkmi, najmodernejším technickým vybavením a príjemným estetickým prostredím, kde odbornosť a ľudský prístup je vždy na prvom mieste. Vďaka nášmu prístupu nám verí čoraz viac Slovákov, čoho dôkazom je viac ako 2,3 milióna vyšetrení ročne v zariadeniach našej siete.

U nás nepotrebujete mať „dobré kontakty“ aby sme sa o vás postarali nadštandardne. Pre nás je každý pacient priorita.

PREČO SA STAŤ KLIENTOM PROCARE

Polikliniky siete ProCare ponúkajú širokú škálu benefitov, vďaka ktorým zabezpečujú pre svojich pacientov kvalitný a komplexný servis a šetria ich čas.

  • Call centrum 0907 888 999 

    Víkendová služba ProCare Bory

    Služba Lekár 24

    Recepcia a klientská karta

    Mobilná aplikácia a klientská zóna

    SMS notifikácia 

  • Elektronická zdravotná karta

    Moderné zdravotnícke vybavenie

    Moderné klimatizované priestory

    Široký rozsah lekárskych odborností

Aktuality

Patrí práca za počítačom k rizikovým povolaniam?

VIAC...

Antibiotiká nie sú cukríky. Naozaj viete, kedy ich máte brať?

Slováci sú v rebríčkoch spotreby antibiotík na prvých miestach v rámci Európy. Ak k tomu pridáme fakt, že baktérie odolné voči antibiotikám sú už tu, zavarili sme si na veľký problém. Ale, každý problém má riešenie.

VIAC...

Pohotovosť, záchranka či liečba doma? Viete, ako sa rozhodnúť?

“Choď k doktorovi, nech ti dá dáke pirule na to.” Túto známu babkovskú radu, počul asi každý. Možno aj pre tento ľudový folklór – ísť k lekárovi s hocičím – chodia Slováci k lekárovi pričasto a jedia priveľa liekov. Ako sa však správne rozhodnúť? Kedy volať sanitku, kedy ísť na pohotovosť a kedy a ako sa liečiť doma? Skúste sa zorientovať podľa tohto návodu.

VIAC...

Časté otázky

V PROCARE JE PACIENT VŽDY NA PRVOM MIESTE

Preto vzťahy s našimi klientmi sú založené na zodpovednom a etickom prístupe. Transparentným a zodpovedným podnikaním vytvárame základné hodnoty, ktorými sa v našej spoločnosti riadime. Naša spoločnosť poskytujúca zdravotnú starostlivosť ako prvá na Slovensku získala Certifikát o spoločenskej zodpovednosti. Tento certifikát nás zaväzuje riadiť sa zásadami etiky, enviromentu, starostlivosti o Vás – našich klientov ako aj starostlivosť o komunitu ako takú.

Manažment siete polikliník ProCare

  • Marek Duban, MBA, DiS. Generálny riaditeľ

    MUDr. Ivana Revayová, MPH., MBA. Medicínsky riaditeľ

    Ing. Stanislav Kriho, FCCA. Finančný riaditeľ

    Mgr. Ladislav Horváth Riaditeľ úseku PZS

    Ing. Ludmila Koniarová Riaditeľ pre obchod a marketing

    Ing. Viktor Földes Riaditeľ úseku prevádzky a nákupu

    Mgr. Dana Miňová, PhD. Riaditeľ ľudských zdrojov

Vaše prvé vyšetrenie v ProCare

1. Rezervácia termínu

Zavolajte na Infolinku 0907 888 999 a rezervujte si termín Vášho vyšetrenia v ProCare.

2. Keď ste v ProCare

Po príchode do polikliniky sa môžete registrovať na recepcii alebo využiť registračný kiosk. Lekár tak má ihneď informáciu o Vašej prítomnosti.

3. Vyšetrenie

Počas vyšetrenia v ProCare venujeme pacientom 100% pozornosť, pričom im jasne a zrozumiteľne vysvetľujeme ich diagnózu. Vždy oceníme aj vašu spätnú väzbu.

4. Liečba

Pacientom sú k dispozícii lekári všetkých 14 zariadení siete ProCare. Počas liečby neváhajte využiť aj konzultácie prostredníctvom služby ProCare lekár24 na čísle 0918 911 911.

Doprajte si radosť z pohybu