Pozrite si návod, ako sa zaregistrovať a aktivovať si svoj účet
Vyšetrenia u vybraných lekárov si teraz môžete rezervovať priamo zo svojho počítača či telefónu. Oproti starej klientskej zóne sme významne navýšili počty dostupných termínov a naďalej plánujeme rozširovať lekárske tímy. Váš termín si tiež môžete v prípade potreby vďaka pár jednoduchým klikom sami zmeniť či zrušiť.
Pozrite si návod, ako jednoducho si môžete rezervovať termín u lekára
Svoj príchod do polikliniky už nemusíte nahlasovať v klientskom centre či v registračnom kiosku. Po novom to môžete urobiť pohodlne online zo svojho mobilu. Váš lekár tak okamžite dostane informáciu, že ste na mieste.
Preferujete skôr písomnú než telefonickú komunikáciu? Do novej klientskej zóny sme vám pridali možnosť kontaktovať call centrum prostredníctvom chatu. Naši agenti vám budú k dispozícii online počas jeho prevádzkovej doby alebo nám kedykoľvek, keď nie sme online, môžete zanechať odkaz a my vás budeme spätne kontaktovať.
V novej klientskej zóne sme pre vás vynovili platobnú bránu a úhrady tak odteraz budú opäť o niečo pohodlnejšie! K automatickým platbám ComfortPay pribudla možnosť platby kartou, možnosť platby za zdravotné výkony a služby prostredníctvom Apple Pay, Google Pay či prostredníctvom QR kódu.
Vďaka novej klientskej zóne máte k dispozícii dokonalý prehľad o všetkých vašich absolvovaných a plánovaných vyšetreniach, vrátane elektronických záznamov lekárskych správ. Prezrieť si tiež môžete zoznam historicky predpísaných liekov, ku ktorým sú pre vaše pohodlie priložené aj elektronické verzie príbalových letákov. Vďaka klientskej zóne nájdete na jednom mieste aj zoznam vašich lekárov prvého kontaktu či pravidelne navštevovaných špecialistov.
Samozrejmosťou klientskej zóny je prehľad o vašom programe klientskych služieb, jeho platnosti a benefitoch, ktoré vďaka programu môžete využívať a v klientskej zóne si ich aj priamo aktivovať. Nájdete tu aj evidenciu uhradených a neuhradených platieb a vylepšené možnosti ich úhrady.
Na jednom mieste teraz vďaka novej klientskej zóne nájdete podrobné informácie o jednotlivých poliklinikách siete ProCare, zoznam všetkých špecializácií a lekárov, ktorí v našich zdravotníckych zariadeniach pôsobia. K dispozícii sú vám aj vylepšené možnosti filtrovania a vyhľadávania, a tiež rôzne praktické informácie o vybavení polikliník či spojoch verejnej dopravy.
Súčasťou klientskej zóny je centrum pomoci, kde nájdete návody a odpovede na často kladené otázky, rovnako tu môžete zanechať svoj odkaz či pripomienku, prípadne nahlásiť technický problém. Klientska zóna vás vždy upozorní na blížiace sa termíny vyšetrení a dôležité oznamy.